Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Επεκτείνεται η δημοτική συγκοινωνία-Επιπλέον δρομολόγια που συνδέουν τα Τοπικά Διαμερίσματα Κάτω Μακρυνούς, Ρίγανη, Γουργιώτισσα και Κυψέλη με την πόλη του Αγρινίου

Τη συνέχιση τη δημοτικής συγκοινωνίας των γραμμών Μ1 και Μ2, και τη συγκοινωνιακή σύνδεση Τοπικών Διαμερισμάτων του Δήμου Αγρινίου με την πόλη, μέσω δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο κατά τη χθεσινή συνεδρίασή του (Δευτέρα 30 Ιανουαρίου) μετά από πρόταση του Δημάρχου Αγρινίου κ. Παύλου Μοσχολιού .
Σύμφωνα με την απόφαση, με σύμβαση που θα υπογραφεί ανάμεσα στο Δήμο Αγρινίου και το Αστικό ΚΤΕΛ, θα συνεχίσουν τα δρομολόγια των γραμμών Μ1 και Μ2 με κάλυψη της διαφοράς του κόστους λειτουργίας των γραμμών από το Δήμο Αγρινίου.
Αποφασίστηκε, επίσης, η εκτέλεση επιπλέον δρομολογίων που συνδέουν τα Τοπικά Διαμερίσματα Κάτω Μακρυνούς, Ρίγανη, Γουργιώτισσα και Κυψέλη με την πόλη του Αγρινίου.Η εκτέλεση αυτών των δρομολογίων κρίνεται απολύτως αναγκαία για την εξυπηρέτηση των κατοίκων των περιοχών αυτών και κυρίως των μαθητών για τις απογευματινές μετακινήσεις τους στην πόλη του Αγρινίου, οι οποίοι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν με άλλο τρόπο.
Ο Δήμαρχος Αγρινίου κ. Παύλος Μοσχολιός, στην εισήγησή του τόνισε ότι είναι αναγκαία η συνέχιση της Δημοτικής Συγκοινωνίας, ενώ για την συγκοινωνιακή σύνδεση των Τοπικών Διαμερισμάτων με την πόλη του Αγρινίου ανέφερε ότι ήταν προγραμματική δέσμευση της δημοτικής αρχής.
«Η επιλογή της δημοτικής αρχής να υλοποιήσει το πρόγραμμα «Δημοτική Συγκοινωνία» μας δικαιώνει απόλυτα γιατί από τα μέχρι τώρα στοιχεία αποδεικνύεται ότι καθημερινά μετακινούνται περίπου 1.500 δημότες. Είναι ένα μέτρο με βαθιά κοινωνικά χαρακτηριστικά γιατί κυρίως χρησιμοποιείται από πολίτες που προέρχονται από μεσαία και χαμηλά εισοδήματα, που σήμερα πλήττονται περισσότερο από την οικονομική κρίση.
Αποδεικνύεται ότι η Δημοτική συγκοινωνία είναι μια σημαντική δομή, γιατί μέσα από τη σύμβαση που έχουμε υπογράψει με το Αστικό ΚΤΕΛ, εξασφαλίσαμε αξιόπιστη και οικονομική μεταφορά των επιβατών.
Παράλληλα, η λειτουργία αυτών των γραμμών συμβάλλει ουσιαστικά στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, κυρίως στο κέντρο της πόλης.
Θέλω, επίσης, να αναφερθώ και στην απόφαση για την συγκοινωνιακή σύνδεση των Τοπικών Διαμερισμάτων Κάτω Μακρυνούς, Ρίγανης, Γουργιώτισσας και Κυψέλης, η οποία ήταν και προγραμματική μας δέσμευση.Θέλουμε, οι κάτοικοι των Τοπικών Διαμερισμάτων να παραμείνουν στον τόπο τους, αλλά για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να συνδέονται συγκοινωνιακά τα Τοπικά Διαμερίσματα με την πόλη, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται στις καθημερινές τους ανάγκες, ιδιαίτερα οι μαθητές, οι οποίοι για τις απογευματινές τους δραστηριότητες πρέπει να μετακινούνται στο Αγρίνιο».

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΜΜΕ Συνεχίζονται οι απεργίες πείνας των πολιτικών κρατουμένων για την ζωή και την αξιοπρέπεια Tα μέλη της Αναρχικής Επαναστατικής Οργάνωσης Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς Γεράσιμος Τσάκαλος και Παναγιώτης Αργυρού ξεκίνησαν στις 8/4 απεργία πείνας απαιτώντας την οριστική μεταγωγή τους στις Φυλακές του Κορυδαλλού έχοντας έρθει σε ρήξη με τους ανθρωποφύλακες της Δομοκού και συγκεκριμένα τον επικεφαλής αρχιφύλακα της Δομοκού, τον θρασύδειλο Χρήστο Κλιάρη λόγω της αξιοπρεπούς στάσης των συντρόφων να μην δέχονται σωματικό έλεγχο. Από 8/4 ξεκίνησε απεργία πείνας αλληλεγγύης στους συντρόφους του και ο Χρήστος Τσάκαλος μέλος της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς, όπως και τα υπόλοιπα μέλη της οργάνωσης θα ξεκινήσουν σταδιακά με τον αναρχικό Θεόφιλο Μαυρόπουλο, την απεργία αν δεν ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των συντρόφων τους. Από την Τρίτη 17/4 ξεκίνησαν απεργία πείνας και τα μέλη της Αναρχικής Επαναστατικής Οργάνωσης Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς, Χάρης Χατζημιχελάκης, Δαμιανός Μπολάνο, Γιώργος Πολύδωρος. ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή